duminică, 10 noiembrie 2013

Evreii au ucis milioane de romani-ei au condus si conduc Romania

Am scris anterior ca evreii au ucis evreii in al doilea razboi mondial pentru a le lua averile-aurul,operele de arta, etc ,ce au fost depuse in banci evreiesti(acum ceva timp in Germania au fost descoperite tablouri de un miliard de euro ale evreilor ucisi in anii 40 la... un evreu Rosberg).Eu ca turc m-am numit Metin Cerchez si inainte de lovitura de stat din decembrie 1989 si dupa,nu mi-am ascuns religia-musulmana-si nici numele...Cum va explicati ca evreii care au adus crima numita comunsim in Romania si-au ascuns numele si atunci si acum?De ce?In inchisorile comuniste conduse de securisti evrei(Nicolschi) -nu puteti contesta-au fost ucisi milioane de romani prin infometare,batai,glont in cap.Evreii ,cei care L-au ucis pe Hristos,nu aveau nimic sfint-isi bateau joc de credinta in Dumnezeu si Hristos a romanului-in inchisorile de la Aiud,Gherla ,Pitesti,Poarta Alba,etc ii puneau pe prizonieri-multi erau preoti-sa faca din cacat icoane si sa se roage la ele si apoi sa le manince...Astia sint evreii ,care ne-au condus si din pacate ne conduc ,ascunzindu-si numele adevarate si religia satanica a lor,ei nerecunoscindu-l niciodata pe Hristos ca Messia...Masonii evrei isi au originea in templul lui Solomon ,vrajitor satanist rege al iudeilor ...Am sa va dau citire unor nume de capi evrei care au adus comunismul in Romania si care sint vinovati de crime impotriva umanitatii ,a poporului crestin Roman...E pacat ca un turc incearca sa va destepte, dar nu am incotro.Din 1944 ii votati ca prostii, de frica ,lasitate ,colaborationism.Ati facut pact cu satana ,cu evreii masoni...Deci-Gheorghe Apostol -unul din semnatarii scrisorii celor 6 impotriva lui Ceausescu-facea parte din planurile Mossad,CIA,KGB ptr a inscena o revolutie singeroasa cu peste 1000 de morti si nici un vinovat- in decembrie 1989, care sa l ucida pe Ceausescu Nicolae, care indraznise sa si plateasca datoriile catre camatarii evrei de la FMI si Banca Mondiala si Romania devenea natiune de sine statatoare ,independenta energetic -lucru care ii deranja pe everei...Sa nu uitam ca Ceusescu avea relatii bune cu lumea araba care dorea sa il ajute cu miliarde de euro fara camata =dobinzi ca evreii de la FMI sau Banca Mondiala=masoni.Dimpotriva numai din Irak aveam de luat 2 miliarde de euro-cine a furat banii astia?-Ion Iliescu,Viorel Hrebengiuc,Gigi Becali-prin Arcom-Dan Voiculescu,Traian Basescu,Adrian Nastase,Ion Talpes,Ponta Victor,George Maior,Teodor Melescanu si altii...Pe Gheorghe Apostol il chema in realitate GERSCHWIN =evreu.Alt evreu era si Alexandru Birladeanu-sef CC al PCR sef FSN,coleg cu Apostol.Alti conducatori evrei care au adus comunismul si ciuma rosie in tara-Aritonovici SAMI,Bakal Israil,Aurel Baranga-cunoscut scriitor-numele sau real-Alexander Braunstein-zici ca multi sint germani-tara e plina de evrei,adica cei care au ucis evreii in al doilea razboi mondial-Badau Alexandru-nume schimbat-de ce?-din Ariel -ca detregentul evreiesc-Leibovich,Bercovici Levin-sef Universitatea Bucuresti,Breslasiu Marcel-il chema in realitate Mark Breslan-director la Arte,Brucan Silviu-sef Scanteia -ziar al PCR,agent KGB,Mossad,CIA,il cunoastei de la revolutie cind ii facea pe romani prosti-ptr ca el stia cine conducea cu adevarat Romania,in realitate il chema Samuel Brukan.Va urma.

8 comentarii:

  1. Unii masoni evrei securisti dintre cei care au ucis si ucid romani -imi urmaresc insa postarile-au si ineput sa ma critice....Spuneti-mi ce nu este adevarat din ce am scris?Nu evreii L-au ucis pe Hristos,nu Ana Pauker cu numele de evreica Hannach Robinslann a adus ciuma rosie in Romania ucigind milioane de romani,in inchisori si prin genocid?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma trezesc ca dintr-un vis oribil... eu care vreau ca BINELE SA TRIUMFE... ma iertati dar chiar si daca nu ma cunoasteti sa stiti si dv ca aveti preintre dv - eu - un mare prostanac si imbecil si cretin... EU... SINT TRISTA CA NU MA CUNAOSTETI... MACAR A TI AVEA DE CINE SA VA FERITI... DE PROSTI... CICA FERESTE MA MAMA DE PROSTI CA RESTUL SE REZOLVA... eu imi fur caciula mea romaneasca...da STOIANOVICI CA SPUNE CEVA??? CA EU AM FSOT MARITATA CU STOIANOVICI SI ACUM NU MAI AUD NIMIC SI TOTI SINT SIMULATI SI DISIMULATI... AM INTELES CA LUCREAZA PE LA PUBLICITATILE ROMANESTI (cylex milenium) IN FRANTA LA TOT CE ESTE INFORMATICA ca si au facut operatii estetice si schimbat numele; DE CE??? ah da iar intru in faza mea de prostie crasa...BONDIEU... STATI ASA CA AM CAZUT RAU TREBA SA MA TREZESC INTII... MA DUC SA MA PLIMB SI SA NU MAI INTRU AICI CITEVA ZILE... SA CUGET... IAU TIMP...

      Ștergere
  2. 1.Crimele şi ororile comise de comuniştii evrei împotriva românilor

    Pagini de Istorie Adevărată , nu falsificată de evrei !

    http://ro.metapedia.org/wiki/Crimele_comuni%C5%9Ftilor_evrei_comise_%C3%AEmpotriva_rom%C3%A2nilor_%C3%AEn_1940

    2. Cum a început agresiunea evreilor împotiva românilor (Documente)

    http://ioncoja.ro/doctrina-nationalista/cum-a-inceput-agresiunea-evreilor-impotiva-romanilor/

    3. Holocaustul evreiesc împotriva românilor

    http://ioncoja.ro/textele-altora/holocaustul-evreiesc-impotriva-romanilor/

    RăspundețiȘtergere
  3. problema este ca foarte multi din alte neamuri, numai pentru a isi manifesta cu acoperire mirsaviile, s au declarat evrei; si in final sint atit de multi mirsavi ca nu mai stii cine i ce...

    deci dupa mine, ca evreii cei speculativi de talie mondiala si mondialista, globalista si planetara-care majoritatea se ascund in zonele vaste si nelocuite ale americii unde si au construit forturi, si si au cumparat suflete din toate neamurile numai bine fizic sa fie ca creier nu conteaza-...au o influenta atit de puternica ca nimic nu mai paote intoarce roata procesului de dezumanizare; si cind spun nimic, spun NIMIC; nu stiu daca sintem -noi ceilalti- pierduti; dar ceea ce stiu este ca sintem cu sula in coaste si ca greu va fi sa iesim din situatia asta... cind cu IISUS cred eu ca societatea era putin tehnologizata deci nu era decit forta umana la bataie... astazi nici nu se mai pune in discutie aceasta forta care nu este decit carne vie, moale si fragila... deci: ORI CU ARME EGALE ... ORI NICI O LUPTA... COMUNICATIA ESTE SINGURA ARMA CE POATE FI EGALIZATA SI SA DARIME BARIERELE... DAR SI COMUNICATIA ESTE FURATA... MIRSAVITA... MASLUITA... MANIPULATA.... UTILIZATA TOT PRIN CEI VINDUTI... TOTI CEI VINDUTI POT CONTINNUA TRADAREA SAU POT REVENI... SI asta este secretul... si singurul... mare si lat si larg si TOTAL...

    RăspundețiȘtergere
  4. ASA M ATI SCUTURAT DE MI ATI DAT DURERI DE CAP... SI EU NU STIU DECIT DE LA VIRUSI CE I AIA... ACUM DA SCUTURATURA ....

    SI EU CARE VREAU SA FAC PACE INTRE TOTI...
    CURATA PROSTIE... CURAT MURDAR...

    un singur cuvint inca: MULTUMESC !

    RăspundețiȘtergere
  5. Domnule Metin Cerchez Adevarul va iesi intotdeauna la suprafata - prin dvs prin altii si altii chiar daca este ascuns . Istoria este plina de momente cand totul pare pierdut . Poate vi se pare ca vorbiti cu peretii ca atentionati degeaba dar nu pot sa cred ca nu exista destui oameni in lumea asta care sa nu cunoasca macar partial tot ce spuneti dvs.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Dezvaluiri despre Mafia care conduce Romania!