joi, 7 noiembrie 2013

Din nou SRI imi blocheaza editarea si distribuirea articole-dovada ca si bloogspot -GOoGLE sint sub comanda SRI

Incerc sa distribui articolele scrise si sa editez si nu reusesc-ii deranjeaza adevarul..sint mindru de asta-dati mai departe postarile mele. Incearca securistii sa afle passwordul meu..sint penibili...Romani treziti va -sintem sclavii masoneriei evreiesti din serviciile de securitate-a disparut de pe bloog platza net postarea mea -evreii au ucis evreii in al doilea razboi mondial-Asta e dovada-George Maior e pus la sefia SRI de evreii masoni, numit de traian basescu dar e....nasul lui victor ponta..Cica ei se cearta...Nu-i credeti sint impreuna in mafie

Un comentariu:

  1. imi pare foarte rau ca sint atit de naiva, chiar mare proasta... multumesc stimate domn...
    dar ce ar fi de facut in aceasta situatie?

    tot ce mi spune ti aici schimba toata viata mea si taota viziunea de care eram pina cum animata; acum trebuie sa mi schimb cu totul tot ce sint tot ce vad si aud si tot ce se intimpla iin tara; dar CE ESTE DE FACUT???

    DAR MAI ESTE CEVA DE FACUT???

    SI EU VAD CA SINT LUCRURI GRAVE DAR NU AM INTELES CA LA ACEST PUNCT PROFUND;

    la un moment dat am crezut chiar ca sint eu obsedata de toate ce le vad;

    dar tot ce spuneti AM CONVINGEREA CA ASA ESTE PENTRUC A O PARTE DIN ELE LE TRAIESC; si le am inteles pe viu; cine se gaseste in Romania si nu recunoaste ca ESTE VIZIBIL TOTUL nu vrea sa recunoasca...oamnii sint treji stimate domn CERCHEZ dar nu au curaj si nici ^putere... iar eu nu vad nimic ce ar putea rezolva problema asta atit de grea; securitatea a jucat pe tabla de sah un joc absolut vizibil... iar romanii VAD; PENTRU CA NU SPUN NIMIC ASTA NU INSEAMNA CA NU VAD SI NU INTELEG; din pacate neputinta cred ca este cel mai adecuat cuvint ...

    RăspundețiȘtergere

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Dezvaluiri despre Mafia care conduce Romania!