miercuri, 14 februarie 2018

Interceptari din dosar de santaj impotriva DNA din partea PSD+Mossad-Sebastian Ghita-Black Cube -SRI-colonel Dragomir si Antena 3= Dan Voiculescu si Liviu Dragnea agent Mossad

Negulescu: - Dar unde e domnul Ghiță? Cosma: - N-am pus întrebările astea ca sa nu par prea interesat. Mă duc și eu și mai latru și mai las să ardă. Nu mă duc din prima să întreb unde e omul... Ne trebuie o gândire. Nu pot eu sa întreb unde e și cineva să-mi dea adresa, trebuie să facem o strategie. Să nu se mai ducă pe la TV, să văd cine vine cu alea, să-i da un un fișier cu ceva, să vedem unde-l duce. N-o să-mi zică el... 'Neapărat să îi dau ceva'. Îi dau ceva. cum ți-am zis. Negulescu: - Am crezut că știi persoana cu care ține legătura... Cosma: - Putem și așa, dar eu n-am o problemă că putem găsi o persoană

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Dezvaluiri despre Mafia care conduce Romania!