miercuri, 24 ianuarie 2018

MAFIA MOSSAD=PSD=SRI si SIE imi blocheaza accesul cititorilor la Blogul Metin Cerchez Libertatea de Opinie!Cenzura!Le este frica de mine asa cum Facbock ma blocheaza.Ii supara ADEVARUL!

Am aflat cu stupoare ai am verificat de la un alt calculator al unui amic ca daca vrei sa accesezi postarile mele de pe Blogul Metin Cerche Libertatea de Opinie este imposibil.Ori nu poti citi toata postarea ci doar titlul, ori astepti o groaza pina se deschide postarea si te lasi...Ce mizerie de mafioti aflati in slujba Mossad,SRI,PSD- caruia Mossad si evreii i au facut campania muradara electorala,ca in toata lumea pe care ei o conduc si ocupa ptr ca noi sa fim saraci si ei bogati...Stiu ca adevarul va invinge...De partea mea e Dumnezeu si nu satan al masonilor,evreilor ,mafiotilor.Nu banii ne conduc principiile si moralitatea in viata celor cinstiti si saraci ca mine.Degeaba ai bani si putere efemera.sunteti robul diavolului .Metin Cerchez .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Dezvaluiri despre Mafia care conduce Romania!