luni, 31 iulie 2017

Mesajul de PACE intre oameni ,indiferent de religie al lui Metin Cerchez!

Un idiot -nu i mai spun numele cai fac reclama ,care se vrea un "bun"cre-s-tin -ma ataca pe mess ca de ce sa iubim animalele, ca nu scrie in Bibie asa ceva si ca de ce eu un musulman le cer crestinilor iubire fata de animale ptr ca in Coran nu scrie sa iubesti animalele.Si mai ma intreaba cel facut din laba si din oral de ma sa, de ce sotia mea e crestina ?!!Mai cacat cu ochi iubesc oamenii adevarati-nu satanele ca tine care si fac cruce in biserica cu mainile pline de singe sau satanele de asa zis musulmani care ucid in numele diavolului si nu al lui Allah-Dumnezeu.Nu scrie ,nici in Biblie, nici in Coran sa ucizi ci sa iubesti!Restul este rodul unor sclavi ai mafiotilor care conduc lumea de mii de ani si ne pun sa ne ucidem intre noi!Eu nu pun"botul"ca voi la vrajeala cu a ucide!Consider si Biblia si Talmudul si Cornaul si invataturile lui Budha ca invataturi despre iubire fata de semeni si de viata-animale si oameni si natura ,de respect fata de cei de alta relegie ,de PACE!Asta vreau eu Metin Cerchez!Nu va convine sictir din lista mea(l am blocat pe cacat gavrila-cu g mic)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Dezvaluiri despre Mafia care conduce Romania!