marți, 23 mai 2017

Facebock Romania este in slujba PSD!Ce mafie!M au blocat ptr o poza a unui trib !Ii dau in judecata si fac si plingere penala!

Metin Cerchez boicotat de slugile securiste aflate in slujba PSD de la Facebock!Chiar nu va e rusine?Mi au blocat ilegal contul ptr ca am postat, cind erau mitingurile, acum citeva luni o poza cu un trib(cu indivizi care nu sint oricum in pielea goala) preluata dintr un site:"Poze Haioase" in care spuneam ca acei indivizi merg la mitingul Pro PSD.Prostii nu au simtul umorului.Acum dupa 2 luni sint blocat ca am luat o o poza cu niste "tarani"africani care este considerata de Militia Securista -SRI- a PSD din slujba Facebock Romania - ca fiind cu conotatii sexuale!Mai sunteti nebuni?Dar pozele cu Bombonel Adrian Nastase, cu amantele tinere ale lui Liviu Dragnea ce sunt?Credeti ca ma intimidati?Voi depune maine o alta plingere penala-mai am citeva si va voi da si in judecata -Facebockul- si la CEDO ptr incalcarea libertatii de exprimare (ptr care au murit mnii de tineri in 1989)si voi depune recalamatie si la Consiliul Europei!Sunt ziarit membru AZR.Draga Zuckenberg ai intrat in PSD si nu stiam?Stim ca evreii Mossad au facut campania electorala ptr PSD si ca tu esti evreu dar nici chiar asa!Esti si Mossad?Va supara adevarul?Asta imi da putere!Distribuiti masiv la nivel mondial!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Dezvaluiri despre Mafia care conduce Romania!