joi, 7 iulie 2016

Mafia muftiu murat yusuf

Am venit acum de la Cimitirul Musulman de la mormintul parintilor mei Cerchez Zuber si Cerchez Cadrie.Le am urat Bayram Fericit in ceruri.O mizerie de nedescris am gasit in cimitirul administrat de muftiul Murat Yusuf un fel da Daniel sau Teodosie al crestinilor -adica avar si rau!Acum citeva luni am renovat toaleta si un birou de acolo.Am pus gresie ,faianta ,instalatii sanitare-am pus scaun de toaleta-era o sina peste o groapa plina cu cacat la 2 metri de locul-piatra- pe care e pus mortul inainte de a fi condus la groapa si unde hogea-preotul citeste rugaciunea ptr sufletul celui drag!Am gasit WC ul vandalizat-chiuveta rupta cu totul,cacat pe jos si-n WC ,capacul rupt.Am sa pun pozele pe facebook sa stie toata lumea mafia din cimitirul musulman din Constanta.Pe alei o mizerie de nedescris,munti de gunoaie.Buruieni si nepasare!Am propus sa se instaleze camere video la cimitir si nu au vrut!Am pus banci si le au rupt.Uniunea Turca primeste anual de la buget 1 milion de euro.In 26 de ani au primit 26 milioane euro..La fel Uniunea Tatara ,a primit cite un milion euro pe an-tot 26 milioane euro.In total 52 milioane euro.Unde se duc banii astia?Unde Pai sa vedeti averile celor care conduc uniunile.Nu se ia DNA de ei...Muftiatul primeste si el milioane de euro..Si nu au bani sa faca curatenie!Ce rusine!Sa nu mai zic de banii negrii ce vin din Turcia,Arabia Saudita,Kuweit etc...Rusine.Voi nu aveti nici un Dumnezeu!Am crezut ca toti au morti acolo , dar vad ca m am inselat.Muftiul Murat Yusuf nu are ...Pacat el e satan ca si popi crestini -iubeste banii=ochiul dracului.Cica sfirsitul lumii va veni cind satana va imbraca haina de preot!Cred ca e aproape.Metin Cerchez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Dezvaluiri despre Mafia care conduce Romania!