joi, 23 iunie 2016

Tradatori de tara,v-ati uitat in oglinda?Ce vedeti,va intreaba Metin Cerchez?

Voi cei care vindeti tara v ati uitat macar o data in oglinda?Nu cred!Daca v ati fi uitat ,ati fi vazut un suflet gol,avid doar de bani si de functii inalte...Chiar daca aveti totul -bani si faima-va zic eu ,ca nu dormiti linistiti.Tresariti la orice sirena a masinii de politie ,la orice tiriit de sonerie...Va bate inima ca se va auzi:Politia ,sau DNA -deschide...Aici e diferenta...Averea mea e copilul, a ta ?Banul?Te duce la pieire...Averea mea imi aduce zimbetul ...Inima mea bate cind ii vad fericiti pe cei din jur ,cind ma joc cu animalutele mele dragi.Tu,tu cu ce te lauzi?Cu chiolhanuri si lingusitori in jurul tau atit timp cit ai putere si bani...Pacat ca nu intelegi ca dincolo mergem cum am venit-in pielea goala.Dar tu ,tu vei merge si cu sufletul gol ptr ca ai uitat ce e frumos in jurul tau.Ai ales curvele -barbati si femei,averi ilicite si minciuna...Nu vei avea liniste pina la moarte si dincolo de ea, caci daca te vei reincarna vei fi rima!Metin Cerchez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Dezvaluiri despre Mafia care conduce Romania!