luni, 24 septembrie 2018

Deputatul Metin Cerchez nepotul actorului Hamdi Cerchez se trage din neamul ultimului sultan al Turciei Abdul Aziz cu mama Cerchez nascuta in Romania??

Metin Zuber Cerchez a distribuit o postare. Chiar acum · In vizita mea in Turcia am fost condus de soarta in Konya la moschea construita de mama ultimul sultan al Turciaie Abdula Aziz.Cum nimic nu e intimplator in viata am constatat ca mamam sultanului Sultana Pertevniyal era originara din Romania -Valahia conf WIKIPEDIA si era din neamul CERCHEZ-tot conf WIKIPEDIA!!!!Cum pe bunicul meu il chema si Cerchez Asan ABDULA ca si pe unchiul meu Cerchez Hamdi Abdula -actorul de comedie decedat in 1994-cam multe coincidente s au strins.Asa ca voi continua cercetarile arborelui genealogic incepute de unchiul meu actorul Hamdi Cerchez care ... a murit misterios in Turcia cind la masa cu presedintii Romaniei si Turciei de atunci-Iliescu- la deschiderea Bancii Turco Romane a inchinat un pahar de vin-sau otrava?-zicind Sherife=Noroc si a murit .I am adus trupul neinsulfletit intr un sicriu zincat -nu am avut voie sa l deschidem-cu autocarul firmei Ozlem prin Vama Veche ,desi nu i s a facut autopsia nici in Turcia nici in Romania.Incepuse sa caute originea familiei Cerchez in Turcia.Si daca totusi ma trag din ultimul pasa al Turciei Abudula Aziz cu mama Cerchez( ca si eu) nascuta in Romania conf datelor WIKIPEDIA-iata dovezile! Metin Zuber Cerchez 10 minute Pertevniyal Sultan From Wikipedia, the free encyclopedia Jump to navigationJump to search Pertevniyal Sultan 012 PertevniyalCami.JPG Pertevniyal Valide Sultan Mosque, Aksaray, Istanbul. Resting place of Pertevniyal Sultan Valide sultan of the Ottoman Empire Tenure 25 June 1861 – 30 May 1876 Predecessor Nakşidil Sultan Successor Şevkefza Kadın Born Hasna Khater c. 1812 Wallachia , or Circassia Died 5 February 1883 (aged 71) Beşiktaş Palace, Beşiktaş, Istanbul, Ottoman Empire Burial Pertevniyal Valide Sultan Mosque, Aksaray, Istanbul Spouse Mahmud II Issue Abdülaziz Religion Sunni Islam Pertevniyal Sultan (c. 1812 – 5 February 1883), sometimes called Besime and Hasna was a consort of Sultan Mahmud II, and Valide Sultan to their son Abdülaziz of the Ottoman Empire.[1] Her sister, Hoşyar Kadın, was the mother of Isma'il Pasha, Khedive of Egypt and Sudan from 1863 to 1879.[2] Contents 1 Origins 2 Early life 2.1 Abdülaziz's accession 2.2 Visit to France 2.3 Political influence 3 Charities 4 Later life and death 5 Title 6 See also 7 References Origins There are three possible theories about her ethnicity: She was Wallachian (Romanian). She was Circassian. She was a member of Al Khater family.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Dezvaluiri despre Mafia care conduce Romania!